buhu

jaha , nu är hejhej sommar slut för iår . buhu . Men det var skithäftigt .
Svante & love var onda , det har jag suttit & hoppats hela tiden . Svante
var fett häftig med kavaj . Fast jag hade hoppats på att han skulle ha typ
en lambo lr ferarri som bil , men han hade en tråkig volvo . Jag hoppas
dom gör hejhej sommar nästa år oxå , typ att dm jagar svante & love .
Men nu är jag ledsen . BLää , hatar när mina favvopogram tar slut . Spec
sånna jag typ följt hela sommaren . :) . BUhu . Å så ska jag rida ikväll oxå .
Hmm , det ska väll bli sådär , kmr vara skitledsen .... Å sen när jag kmr
hem ska jag sitta i soffan & äta pizza . Sen ska jaag gråta . ska sörja
mimmi & morden i midsommer & hejhej sommar . Sen ska jag sratta
åt att svante var ond & lurade alla X)

jag & hanna har typ ävrldens bästa plan  . Eller det var jag som kom på den .
Hon höll på å pratade om nå djävla pyamasparty , o jag bara hmm ?! . Men
iaf . När vi får åka på språkresa , vet inte vilken klass man gör det i men ändå .
Då ska jag & hanna åka te london . & ist för att springa runt & kolla på tråk , så
ska vi springa runt & leta efter mcfly . om vi itne hittar dom ska vi hitta deras
hemliga labb , & så ska vi vänta dära X) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0